کاربران کروم به‌روزترین مرورگرهای اینترنتی را دارند!
 
تازه چه خبر؟

 

توسعه دهندگان مرورگرهای اینترنتی به طور مداوم در حال سرو کله زدن با کاربرانی هستند که مرورگر خود را بروز نمی‌کنند که یا خود کاربر در این خصوص مقصر است که آن هم ناشی از اطلاعات کم کاربر است و یا توسعه دهندگان اطلاعات کافی در خصوص آن را منتشر نمی‌کنند و این یک مانع در پیشرفت دنیای وب به سمت آخرین و بزرگترین فن آوری در دنیای مرورگرها که همانا HTML5 است، می‌باشد.

در کمال شگفتی موسسه تحلیل آماری statcounter اعلام کرد که در حدود ۷۱ درصد از کاربران مرورگرهای اینترنتی دارای آخرین نسخه از مرورگر خود هستند که در این میان کاربران مرورگر کروم پیشتاز هستند که در حدود ۹۰٫۶ درصد از کاربران مرورگر کروم دارای آخرین نسخه استیبل یا همان پایدار ۷ هستند که با توجه به چرخه انتشار بسیار سریع این مرورگر که نسخه ۸ آن نیز در دست آزمایش است بسیار محتمل است.



پس از مرورگر کروم نیز مرورگر فایرفاکس با ۸۱ درصد در نسخه ۳٫۶ ،مرورگر اپرا با ۷۷ درصد از نسخه ۱۰٫۶ و سافاری با ۷۱ درصد در نسخه ۵ قرار دارند.

البته جای تعجب ندارد که دیگر اینترنت اکسپلورر مرده باشد زیرا بسیاری از کاربران این مرورگر دیگر تمایلی به بروز رسانی نرم افزار خود ندارند و با این حال در حدود ۶۰ درصد از کاربران اینترنت اکسپلورر دارای نسخه ۸ بوده و بسیاری هم چشم انتظار نسخه ۹ هستند تا شاید از سایر مرورگرها دست بکشند.

حالا یک سوال : شما از آخرین نسخه پایدار مرورگر خود استفاده می‌کنید یا از نسخه بتای و آزمایشی آینده و شاید هم از نسخه قدیمی و منسوخ مرورگر خود استفاده میکنید ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب